091109


Shuue.

Länge sedan jag uppdatera bloggen nu, men jag har helt enkelt inte orkat. Dagen har gått åt att läsa ut min bok. Boken heter Legenden om Darren Shan, och det är absolut den bästa boken jag har läst. Jag läste ut den 8 boken i serien idag och så vad jag inne på hemsidan och där stod det att den 9 boken kommer ut i typ mars. Fan vad jag längtar. Imorgon är det konfa, och då ska jag och jennie sätta oss på espresso house och plugga, men jag vet inte om hon vill hänga med. Men nu ska jag sova så hejå.

PS: Olivia! Hoppas du mår bättre imorgon, saknar dig redan sötnos.

Kommentarer
Postat av: manza

VAD KUUL ATT DU LÄGGER UPP! <33

2009-11-10 @ 15:27:12
URL: http://minipandan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja äntligen fick jag tummen ur röven

2009-11-10 @ 22:10:27
Postat av: Diiiin Flikka<33

Gu va söööt du e<3333

Asså älskar deejh flikka,jag saknade er enormt då!

2009-11-17 @ 15:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0