300909

Hejsan Hejsan

Kom precis hem från träningen, vi spelade, körde polskavågor och stockholmare. Det var jävligt jobbigt men kul!
Imorgon ska vi spela match i Kungsbacka kl 17.30, så för att jag ska hinna så måste jag typ gå lite tidigare från skolan.

Längtar tills på fredag nu, då är det hajk med konfan. Olivia och Amanda? Har ni varit där förut? Isånnafall vad ska man ha med sig?

Måste bara säga att jag blev så jävla nöjd idag med min bild som jag gjorde på bilden! Hahah var tvungen att säga det. Ska sova nu, puss puss.


Kommentarer
Postat av: Diin Olivia<33

Har vart där,jag hjälper deejh med allt;)<33

2009-10-01 @ 20:39:09
Postat av: manza

Fy vad snygg design! <33

2009-10-03 @ 20:10:31
URL: http://minipandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0