Helgen



Hej Hej

Idag har jag typ stor städat i hela mitt rum, väldigt jobbigt. Och så har jag gjort hk-uppsatsen, den var ganska jobbig. Det stod att man skulle läsa i boken men det stod inte nåt där, utan jag fick kolla på internet.

I fredags sprang vi, och jag sprang 6 varv på 40 min, så jag fick typ vg. Efter skolan hängde Olivia med mig till stan. Efter stan åkte jag hem och tränade och det var skit roligt, vi spelade typ hela tiden. Sen efter träningen gick jag hem till mormor och sov där. Och i lördags spelade vi match mot Kärra i Lillekärrshallen, vi förlorade med 13-18. Imorgon börjar skolan igen. Vi har bara 4 lektioner på måndagar. Efter skolan ska jag med mamma till ikea.
Ska dra nu, puss puss.


Kommentarer
Postat av: Diin Olivia<33

Äntligen hittat till din snyyyga blogg;)<33

2009-09-30 @ 19:11:04
Postat av: Madde

det är bra, sötnos (L)

2009-09-30 @ 22:21:25
URL: http://principessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0